Töiden jälkeen piipahdin kaupungilla siskonpojalle syntymäpäivälahjaa etsimään, jos nyt neljän tunnin kiertelyä voi piipahduksesksi mainita. Lahjan löysin jo toisesta kaupasta, josta olin yllättynyt. Luulin joutuvani etsimään lahjaa "kissojen ja koirien" kanssa. Sillä olen vaativa ostoksien suhteen, olipa tuote sitten minulle tai jollekulle muulle. Tuotteen on oltava saajalleen sopiva ja hänen näköisensä ja minun täytyy myös olla tyytyväinen valintaani, vaikka en sitä itselleni ostaisikaan.

Lahja löytyi, mutta en suinkaan lähtenyt heti sen jälkeen kotiin. Kaupungilla, kun kerran ollaan niin sitten myös kierretään liikkeestä toiseen (minusta, kun on kyse). Tuttuun tapaan kävin H&M:ssä, Aukiassa ja Vero Modassa sekä pitkästä aikaa myöskin JC:n liikkeessä. Mainitsemistani liikkeistä löytöjä tein Vero Modassa, jossa pitkään punnitsin vaihtoehtoja ostaako vai ei. Löysin nimittäin upean paidan, mutta nuukuus hieman iski maltanko ostaa tuon paidan. Aikani punnittuani vaaka kallistui kuitenkin ostamisen puolelle ja niin nämä tuotteet matkasivat mukaani.

Ihanan oranssi paita (väri aluksi hieman mietitytti, mutta päätin repäistä oikein kunnolla)
2116781.jpg

Helmet
2116795.jpg

Ja tässä kuva jo aiemmin ostamastastani mekosta. Huomasin äsken, etten tätä ollutkaan vielä postannut.
2116817.jpg

Tähän mekkoon olen yrittänyt etsiä todella leveää vyötä asusteeksi, mutta etsintä on osoittautunut hankalaksi. Josko sitä viikonloppuna voisi sen löytää, kun matkaan siskoni luo Tampereelle. Viikonloppua ja eritoten siskon ja siskonlasten näkemistä jo innolla odotan. On ihana päästä toisiin maisemiin ja ympyröihin irrottautumaan arjen askareista.