Veljeni valmistujaisten lähestyessä teinkin viime hetken muutoksen aiemmin suunniteltuun puku valintaani. Vaikka olinkin vahvasti päättänyt laittavani veljeni valmistujaisiin mustan kotelomekon ja olin vieläpä suunnitellut asukokonaisuuden aina koruista kenkiin saakka. Niinpä enpä vain lopulta tuohon asuun pukeutunutkaan.

Puku suunnitelmani vaihtui siitä syystä, että siskoni eräänä päivänä soitti minulle ja varmisti vaatekokoani. Olin aluksi hieman ihmeissäni, sillä en heti edes kunnolla kuullut hänen esittämäänsä kysymystä. Kun hän sitten kertoi löytäneensä kauniin mekon alennus hintaan, joka minulle sopisi. Hänen kuvailujensa perusteella totesin mekon kauniiksi ja niin sain itselleni upouuden mekon, sitä lainkaan näkemättä ja sovittamatta.

Kun koitti aika minun ja uuden mekkoni ensi tapaamiseen, en ollut uskoa silmiäni. MEKKOHAN OLI UPEAMPI KUIN OLIN ODOTTANUT! Ja sopi minulle täydellisesti. Vain vetoketjun vaihto rikkoutuneen tilalle (joka oli alennetun hinnan syynä) ja mekko oli valmis odottamaan H-hetkeä.

Saanen esitellä kuvan kaunis upouusi mekkoni!

1611117.jpg

1631406.jpg

Parikseen tämä mekko sai nämä noin vuosi sitten ostamani kultaiset korkokengät sekä kultaiset helmet, jotka aioin laittaa aiemman puku valinnan kanssa.

1631396.jpg

Ai niin uskokaa tai älkää tämä alunperin päälle neljäkymppiä maksanut mekko lähti siskoni matkaan, kohtaakseen uuden omistajansa vain kahdella eurolla.  

Pitäkää siis silmät ja korvat auki shoppaillessanne, sillä koskaan ei voi tietää mikä löytö tiellenne osuukaan.